Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: lafarge gips

Liczba znalezionych wiadomości: 6

  • 2011-08-30 | Komentarze: 0

    LEPO® – CEMENT DO ZAPRAW MURARSKICH I TYNKARSKICH

    Cement Lepo® wyprodukowany przez Lafarge został opracowany z myślą o zaprawach murarskich i tynkarskich. Specjalnie dobrany skład cementu gwarantuje dobrą przyczepność do podłoża, wysoką urabialność oraz nie wymaga dodatkowego wapna czy plastyfikatorów.

  • 2011-07-07 | Komentarze: 0

    NIDA – produkt Lafarge Gips Budowlaną Marką Roku

    Płyty gipsowo-kartnowe NIDA, produkowane przez Lafarge Gips, uznane zostały za Budowlaną Markę Roku. Wyróżnienie jest wyjątkowo cenne, gdyż zwycięzcę w danej kategorii wskazują firmy wykonawcze branży budowlanej.

  • 2009-09-30 | Komentarze: 0

    Szybko, cicho, efektownie - innowacyjne produkty AGILIA w ofercie Lafarge

    Specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości betonu firma Lafarge wzbogaciła swoją ofertę handlową o gamę nowych innowacyjnych produktów. Są to Agilia Beton – beton samozagęszczalny przeznaczony na fundamenty, powierzchnie pionowe i do zastosowań poziomych oraz Agilia Sols A – materiał na bazie płynnego jastrychu anhydrytowego, do wykonywania podkładów podłogowych.

  • 2009-02-11 | Komentarze: 0

    IV Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w halowej piłce nożnej - Kraków 2009

    W dniach 07-08.02.2009r. w Krakowie odbyły się IV Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w halowej piłce nożnej. Do turnieju zgłosiło się 30 ekip reprezentujących firmy z terenu całego kraju. Po liczbie uczestników można stwierdzić, że Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej (tak na trawie, jak i w hali) zaliczają się do największych turniejów branżowych organizowanych w naszym kraju. Mimo absencji kilku firm, które zawsze zaliczały się do najlepszych, zawody stały na wysokim poziomie.

  • 2007-04-20 | Komentarze: 0

    Cementowe innowacje

    Lafarge Cement wprowadza na rynek innowacyjną ofertę cementów workowanych. Od kwietnia na rynku dostępne będą cztery produkty: Standard, Ekspert, Lepo oraz Specjal. W ten sposób firma postanowiła jeszcze bardziej dopasować swoje produkty do indywidualnych potrzeb swoich klientów.

  • 2006-01-30 | Komentarze: 0

    BUDMA 2006

    Tysiąc dwustu wystawców z trzydziestu państw i regionów, prezentacja niemal stu rynkowych nowości, a także wydarzenia adresowane do głównych grup zawodowych sektora budowlanego oraz inwestorów indywidualnych – dane i krótka charakterystyka BUDMY i BUMASZU 2006 jednoznacznie potwierdzają silną pozycję poznańskich targów budownictwa w Europie oraz niekwestionowaną dominację na rynku polskim.

Strona 1 z 1
 1